سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب اتوماتیک آسانسور حریری

درب اتوماتیک آسانسور حریری سال هاست که در کشور تولید می گردد.این درب اتوماتیک ،سهم بزرگی از فروش درب اتوماتیک آسانسور را به خود اختصاص داده است.درب آسانسور حریری دارای کیفیتی بالا و طراحی زیبایی است.می توان در اکثر پروژه های مهم از این درب آسانسور استفاده نمود.

فروش درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور حریری

درب آسانسور حریری به دو صورت درب طبقه و درب کابین تولید می گردد.

در آسانسور درب طبقه به تعداد ایستگاه های آسانسور بوده و درب کابین یک عدد است.

درب های طبقه یا کابین حریری به دو صورت  تلسکوپی و سانترال و با عرض 60 تا 140 سانتی متر به بازار عرضه می گردد.

این درب آسانسور محبوب بسیاری از نصابان آسانسور و سازندگان ساختمان در کشور بوده و در بسیاری از پروژه های نصب مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش درب آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور حریری توضیحات

شرکت آسانسور سیما تکسان به عنوان تولید کننده درب های حریری ، در کشور مطرح است.درب های اتوماتیک حریری یکی از درب های آسانسور پرطرفدار در کشور است.این درب آسانسور با تنوع در عرض (60تا 140) و تنوع در ارتفاع (2 تا 3متر ) سهم قابل توجهی از فروش درب اتوماتیک آسانسور در کشور را به خود اختصاص داده است.شما می توانید با مراجعه به سایت رایا آسانسور قیمت روز این درب آسانسور را از مجموعه رایا استعلام نمایید.

ویژگی های درب حریری

درب آسانسور حریری دارای حرکتی نرم و بی صدا است.

از نکاتی که در مورد این درب اتوماتیک آسانسور حائز اهمیت است:

داشتن سیستم محرکه تسمه ای ، استفاده از موتور DC و قابلیت کنترل سرعت موتور است.

این درب اتوماتیک آسانسور دارای منبع تغذیه سوییچینگ با ولتاژ ورودی و خروجی بوده و با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش معتبر به بازار عرضه می گردد.این درب آسانسور منطبق با استاندارد EN81 طراحی و به تولید انبوه رسیده است.