سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سازنده کابین آسانسور | بازرگانی رایا آسانسور

کابین آسانسور شامل الزاماتی است و سازنده کابین آسانسور بایستی دوره های آموزشی ساخت کابین اسانسور را طی نماید.کابین آسانسور در معرض دید افراد قرار می گیرد و نقش سلیقه افراد در ساخت آن از اهمیت بالایی برخوردار است.برخی از افراد کابین آسانسور تمام استیل را انتخاب نمود ، برخی طرح ام دی اف استیل و افراد دیگر طرح های نیمه استیل و فرمیکا را انتخاب می نمایند.

سازنده کابین آسانسور

یک سازنده کابین آسانسور بایستی اصول و ضوابط ساخت کابین آسانسور را رعایت نماید. و از مهارت و خلاقیت در ساخت کابین آسانسور استفاده شود.بازرگانی رایا آسانسور دارای واحد کابین مستقل بوده و انواع طرح های کابین آسانسور در این مجموعه ساخته می شود.سلیقه مشتری در ساخت کابین آسانسور در این مجموعه رعایت شده و کابین آسانسور به صورت 4 تا 16 نفره بسته به ابعاد و اندازه چاهک آسانسور ساخته می گردد.

سازنده کابین آسانسور توضیحات

در ساخت کابین آسانسور بایستی به آیتم هایی مانند ابعاد و اندازه چاهک آسانسور ، تعداد طبقات ، ظرفیت ، توان موتور آسانسور و سایر موارد دقت شود.دیواره های کابین بایستی حداقل با ضخامت 1.5 سانتی متر و سقف و کف آسانسور حداقل با ورق 2 میل ساخته شوند.باید به این نکته توجه نمود که ظاهر و زیبایی کابین آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است و این قطعه چون در معرض دید افراد قرار می گیرد باعث می شود آسانسور شکیل تر دیده شود.

مقایسه کابین آسانسور

در مورد کابین آسانسور تزیینات داخلی نقشی اساسی را تعیین می کند.کابین آسانسور در مرحله مکانیکال آسانسور قرار می گیرد.در این مرحله موتور آسانسور و متعلقات آن به همراه کابین آسانسور مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرند.بهای تمام شده کابین آسانسور با توجه به ظرفیت ، ابعاد ، نوع کابین و طراحی داخلی قیمت گذاری می گردد.در این قطعاه از آسانسور سلیقه مشتری تاثیر مستقیم در ساخت کابین ایفا می نماید.