سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ریل آسانسور مونته فرو چین | رایا آسانسور

ریل اسانسور مونته فرو چین یکی از ریل های مطرح و متدارول در بازار کشور است.این ریل را می توان پرفروش ترین ریل آسانسور وارداتی در کشور انست.بازرگانی رایا اسانسور با عرضه مستقیم این ریل آسانسور اطمینان از اصالت جنس را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

ریل آسانسور مونته فرو چین

ریل اسانسور مونته فرو چین سال هاست که به کشور وارد می گردد.این ریل آسانسور در شاخه های 5 متری و به صورت تی5 ، تی9 و تی 16 به بازار عرضه شده است.بهترین ریل آسانسور چینی ، ریل مونته فرو چین با نورد سرد است.که با 200 درجه سانتی گراد طراحی شده است.ریل آسانسور چین شرایط و ضوابط استاندارد را طی نموده و براساس استاندارد بین المللی ISO7465تولید و به بهره برداری رسیده است.

فروش ریل آسانسور

ریل آسانسور مونته فرو چین ویژگی ها

ریل مونته فرو چین با تکنولوژی نوین ، ماشین آلات پیشرفته و دانش روز تولید گردیده است.

از نکاتی که در مورد این ریل آسانسور حائز اهمیت است :

فیمت مناسب همراه با کیفیت مطلوب است.

این ریل اسانسور در بازار فعلی کشور جایگاه مطلوبی را به خود اختصاص داده است.

و هم اکنون پرفروش ترین ریل آسانسور در سطح کشور محسوب می گردد.

شما می توانید قیمت روز این ریل آسانسور ، به همراه دیگر برندهای مطرح ریل آسانسور را از بازرگانی رایا آسانسور استعلام نمایید.

فروش ریل آسانسور

ریل مونته فرو چین قیمت

آیتم کیفیت و قیمت برای هر محصولی لازم است.در خصوص ریل آسانسور نیز به همین صورت است.ریل های اسانسور مونته فرو چین با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب به بازار عرضه شده است.این ریل آسانسور به لحاظ آیتم قیمت ، دارای قیمتی مناسب تر نسبت به ریل های ساخت کشور ایتالیا و اسپانیا است.و نسبت به ریل های ترک دارای قیمتی مشابه است.این ریل به صورت نورد گرم وسرد تولید و به بهره برداری رسیده است.